خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/27 - 19:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ساعدی در دیدار با رییس گروه دوستی پارلمانی ونزوئلا و ایران:

سرمایه گذاری‌های مشترک در بخش‌ انرژی و پتروشیمی در راستای منافع ایران و ونزوئلا است

عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری ‌‌‌اسلامی ایران و ونزوئلا، گفت: سرمایه گذاری های مشترک در بخش‌های مختلف انرژی و پتروشیمی می تواند در راستای منافع دو کشور موجب کاهش آثار تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران و ونزوئلا گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قاسم ساعدی عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری ‌‌‌اسلامی ایران و ونزوئلا و هیات همراه که برای نظارت بر انتخابات منطقه ای و شهرداری های ونزوئلا در کاراکاس بسر میبرند با آنتونیو سامبرانو رییس گروه دوستی پارلمانی ونزوئلا - جمهوری ‌‌‌اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کردند.











دیدار هیأت پارلمانی کشورمان با رئیس گروه دوستی ونزوئلا


ساعدی با اشاره به روابط رو به رشد و دوستانه بر توسعه ارتباطات سیاسی، اقتصادی بویژه روابط پارلمانی فی‌مابین تاکید کرد و گفت: گسترش مراودات اقتصادی و تجاری میان ایران و ونزوئلا می تواند به ارتقا سطح مناسبات در بخش‌های مختلف منجر گردد.



عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا با اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی در جهت افزایش مناسبات با ونزوئلا بر تداوم گفت‌وگو و رایزنی های مستمر مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور تأکید کرد.











دیدار هیأت پارلمانی کشورمان با رئیس گروه دوستی ونزوئلا






عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به توانمندی های ایران و ونزوئلا در بخش انرژی افزود: سرمایه گذاری های مشترک در بخش‌های مختلف انرژی و پتروشیمی می تواند در راستای منافع دو کشور موجب کاهش آثار تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران و ونزوئلا گردد.

 

در ادامه آنتونیو سامبرانو رییس گروه دوستی پارلمانی ونزوئلا و جمهوری ‌‌‌اسلامی ایران با ابراز خرسندی از سفر هیات پارلمانی کشورمان به ونزوئلا،  بر تداوم همکاری‌های پارلمانی میان مجالس دو کشور تأکید کرد و افزود: پارلمان ونزوئلا از هرگونه اقدامی در راستای توسعه ارتباطات سیاسی، اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند.



شایان ذکر است علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که در این دیدار حضور داشت، روابط جمهوری ‌‌‌اسلامی ایران و ونزوئلا را راهبردی دانست و بر برنامه ریزی مناسب و استفاده از توانمندی های موجود دو کشور در عرصه های مختلف تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331582
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار